+48.774419369
 +48.502103428

W dniach 25.06-9.07.2016r. odbył się XX Obóz Letni w Rowach. W obozie wraz z Opolskim Klubem Karate Kyokushin, wzięły udział również kluby z Katowic i Radzymina.

Pierwszy tydzień obozu był skoncentrowany na treningach - poranny (bieg z elementami sprawnościowymi), przedpołudniowy (cross trening dla grupy starszej), popołudniowy (karate) i wieczorny (kata) oraz na korzystaniu z uroków plaży. Pogoda w tym roku nam dopisywała więc mieliśmy okazję każdy dzień spędzać na plażowaniu, podczas którego uczestnicy mogli pływać na pontonach, budować zamki z piasku, uczestniczyć w konkursach tj. bule, siatkówka, frisbee itp.
Zorganizowane zostały zawody kumite i kata oraz bal przebierańców dla dzieci i dyskoteka dla dorosłych.

W drugim tygodniu mogliśmy sprawdzić się na parku linowym, zwiedziliśmy Port w Rowach, odbyliśmy wycieczkę do latarni morskiej w Czołpinie połączoną ze spacerem do Słowińskiego Parku Narodowego. Nielada emocji dostarczyły nam zawody siatkówi i lekkoatletyczne, które składały się z takich konkurencji jak: bieg na czas po kopercie, rzut w dal piłką lekarską, skok w dal z miejsca, skok w dal z rozbiegu oraz bieg na 100m w wodzie. Wiele wrażeń dostarczył nam coroczny bieg po plaży na 10km. W kategorii mężczyzn zwyciężył Kamil Stankiewicz, a w kategorii kobiet Agata Kozubowska.

Podczas obozu odbył się egzamin na wyższe stopnie kyu i Dan, który był podzielony na kilka części - bieg na 10km, trening nocny, test temashiwar, część techniczną i sprawnościową oraz kumite. Na najwyższe stopnie zdali: Marcel Niemczyk 3 kyu, Mateusz Golomb 2 kyu, Kamil Stankiewicz 1 kyu, Agata Chaba 1 Dan i Agata Kozubowska 2 Dan.

Ostatniego dnia, przy okazji powrotu odwiedziliśmy Trójmiasto, a tam m.in. Oceanarium w Gdyni, seanse filmowe w Gdańskim kinie, spacer i kolacja w Gdańsku.